SUZUKI Way Of Life

SUZUKI Way Of Life

Filialai

Automeistras Kaliningrade

Galvutės remontas

Pagrindiniai cilindrų galvučių defektai: įskilę ir sudilę vožtuvų lizdai; koroziškai susidėvėjusios galvutės, pagamintos iš aliuminio lydinių; sudilę sriegiai; neplokščias paviršius, gulantis ant cilindrų bloko.

Variklio galvutė

Galvutės paviršius, gulantis ant cilindrų bloko, šlifuojamas. Prieš surenkant, galvutės tikrinamos specialiuose hidrauliniuose stenduose.

variklio galvute

Vožtuvų   lizdai.  Dažniausiai   visų   remontuojamų   variklio   galvučių   vožtuvų   lizdai būna daugiau arba mažiau išdilę. Smūginės apkrovos, patenkančios anglies ir abrazyvinės dalelės, aukšta temperatūra – visa tai, dėl ko dyla lizdai ir patys vožtuvai. Atsižvelgiant į sudilimą, vožtuvų lizdai atstatomi frezuojant arba šlifuojant nuožulas, arba įdedant naujus lizdus. Nuožulų forma atstatoma frezuojant. Tam tikslui naudojamos specialios frezos, gilintuvai, kurių pjovimo briaunos kampas 15, 45 ir 75°. Lizdui apdirbti frezos užmaunamos ant įtvaro, kurio galas įstatomas į vožtuvo kreipiamosios įvorės, presuotos į galvutę, skylę. Be to, freza centruojama įvorės skylės centro atžvilgiu. Lizdo apdirbimo kokybė bus gera, jeigu naudojamos kreipiamosios įvorės nebus nudilusios daugiau negu leistina be remonto.

Didelis variklio perkaitinimas neretai deformuoja cilindrų galvutę. Dėl aukštų temperatūrų kartais pažeidžiami vožtuvų lizdai. Ataušus lizdams, jie netenka tvirto kontakto su galvute ir iškritę pažeidžia kitus variklio mazgus. Perkaitinto variklio galvutės panaudojimas (nors vizualiai ji atrodo gerai) labai rizikingas.

Nutrūkęs vožtuvas

Ilgai dirbančių dyzelinių variklių purkštuvų įsukimo vietose atsiranda nesandarumų, pro kuriuos iš pradžių veržiasi degalai, o vėliau – ir deginiai. Tai visiškai sugadina galvutę.

Variklio perkaitinimas taip pat turi nelengvų pasekmių. Pažymėtina, kad perkaitinimas vyksta šiek tiek lėčiau, ir patyręs vairuotojas gali lengviau jį pastebėti. Apie variklio šiluminį balansą vairuotojui signalizuoja aušinamojo skysčio temperatūros daviklis. Šiuolaikiniuose varikliuose matuojama aušinamojo skysčio, ištekančio iš galvutės, temperatūra. Ji dažniausiai neviršija 90–100 °C.

Ypač  dažnas automobilių variklių gedimas yra  variklio  galvutės defektas. Variklio galvutės defektai atsiranda dėl keleto priežasčių:

  1. variklo eksploatacija su nepakankamu aušinimo skysčio kiekiu;
  2. sutrikusi  variklio aušinimo sistema dėl įvairių mechaninių  gedimų;
  3. ilgai nekeičiamas ( arba nekokybiškas) aušinimo skystis išskiria nuosėdas, kurios užkemša aušinimo sistemą;
  4. sugedę temperatūrinai davikliai prietaisų skydelyje, ko pasekoje vairuotojas nepastebi padidėjusios temperatūros aušinimo sistemoje;
  5. stipriai užkaitus varikliui aušinimo sistema staigiai papildoma  nauju “šaltu” ,palyginus su variklio temperatūra skysčiu;
  6. pradega  perspausti dujų įsiurbimo arba išmetimo vožtuvai;
  7. nutrūkus paskirtymo diržui sulankstomi vožtuvai.

Perkaitinus variklį galvutė, deformuojasi (susikreivina) arba įtrūksta. Paminėsime keletą požymių, pagal kuriuos galima įtarti variklio galvutės gedimą:

  1. aušinimo skysčio išpūtimas į plėtimosi bakelį;
  2. dėl didelio slėgio labai standžios (kietos) aušinimo sistemos žarnos;
  3. esant užvestam varikliui intensyvus burbuliavimas plėtimosi bakelyje;
  4. aušinimo sistemos temperatūros svyravimas;
  5. esant įkaitusiam varikliui silpnas salono šildymas,
  6. tepalo lygio karteryje padidėjimas, pastebimos baltai rudos putos ant tepalo matuoklio arba įpylimo kamščio;
  7. pastebimos papildomos tepalo priemaišos išsiplėtimo bakelyje;
  8. nestabilus variklio darbas;
  9. automobilio išmetamų dujų sudėtyje padidėjęs CO2 kiekis.

Remonto darbai

Variklio Galvutės nuėmimas / pastatymas Nuo 57,92€
Vožtuvų dangtelio tarpinės keitimas Nuo 7,24€
Variklio karterio nuėmimas / pastatymas Nuo 30€
Vožtuvų riebokšlių keitimas Nuo 101€

Norite pasikeisti variklio galvutės tarpinę, susiremontuoti variklio galvutę?

Skambinkite jau DABAR! +370 656 01 507

_____________________________________________________________________________
Šaltinis: automobiliuremontas.lt
_____________________________________________________________________________

Klientų atsiliepimai apie mus:

„Kadangi automobilį norėjome susitvarkyti greitai ir palankiomis kainomis, esame labai patenkinti AUTOMEISTRAS komandos darbu. Be to, maloniai aptarnavę darbuotojai pasiūlė įsigyti nuolaidų kortelę. Rodydami tokį lojalumą su klientais, darbuotojai paliko gerą įspūdį. Manome, kad čia dar sugrįšime.“

Opel Vectra vairuotojai J,

„UAB „ Endemik“ Klaipėdos filialo automobilis Toyota Yaris netikėtai išėjo iš rikiuotės. AUTOMEISTRAS darbuotojai itin  operatyviai pagelbėjo ir suremontavo. Ačiū už operatyvumą ir dėmesingumą.“

Violeta K

 

Print Friendly
Susidomėjote? Kilo klausimų? SKAMBINKITE DABAR IR MES JUMS PADĖSIME!

+370 656 01 507