SUZUKI Way Of Life

SUZUKI Way Of Life

Filialai

Automeistras Kaliningrade

Žvakių keitimas

Dyzeliniuose varikliuose žvakės atlieka kitokią funkciją nei benzininiuose. Dyzeliniuose kuras yra kaitinamas iki tam tikros temperatūros, o benzininiuose uždegamas kibirkštimi. Senstant kaitinimo žvakėms, jos pradeda kaisti silpniau arba užtrunka ilgiau įkaisti, todėl blogėja jų savybės ir automobilis vedasi prasčiau, o esant šaltesniam orui gali ir visai neužsivesti. Rekomenduojame pasitikrinti prieš kiekvieną žiemą.

 

Kaitinamosios žvakės – neatskiriama dyzelinio variklio paleidimo sistemos dalis. Tai jos leidžia užvesti variklį greitai ir be didelių sunkumų. Vos įjungus degimą ir prietaisų skydelyje pasirodžius spiralės simboliui, per kaitinamąją žvakę ima tekėti elektros srovė. Ji per keletą sekundžių įkaitina variklio cilindrų degimo kamerose esančių žvakių galus iki 1000 °C. Kamera nėra didelė , todėl greitai įkaista. Spiralės simbolis užgęsta. Tik tada galima jungti starterį ir paleisti variklį, net jei lauke neigiamoji temperatūra. Kai kaitinamosios žvakės neveikia, dyzelinį variklį užvesti sudėtinga ir esant teigiamai temperatūrai. Dabar gaminamos naujos kartos kaitinamosios žvakės, turinčios keraminį kaitinamąjį elementą. Elementas per kelias sekundes įkaista iki 1300 laipsnių ir dyzelinį variklį galima paleisti esant labai žemoms temperatūroms. Jei lauke teigiamoji temperatūra, elementas išsijungia. Dar vienas šios žvakės pranašumas – kai reikia, jos galima kurį laiką neišjungti net veikiant varikliui. žiemą šaltas dyzelinis variklis dirba neritmingai, o jei į cilindrus patenka nepakankamai įkaitęs oras, variklis ilgokai trūkčioja, nepasiekia visos galios. Kaitinamoji žvakė, kai veikia ilgiau negu reikia tik varikliui užvesti, degimo kameroje padeda palaikyti aukštą temperatūrą. Tada degalai geriau sudega, o variklis dirba ritmingai ir mažiau rūksta. Kuo aukštesnė temperatūra degimo kameroje, tuo geriau sudega į ją įpurkštas dyzelinas.

Uždegamoji žvakė benzininiame variklyje sudaryta iš dviejų elektrodų, tarp kurių yra 0,6–0,9 mm tarpelis, plieninio korpuso, keraminio izoliatoriaus. Varžtas ir centrinis elektrodas sujungti elektrai laidžiu stiklo lydiniu. Centriniai elektrodai gaminami iš siliciu, nikeliu, magniu legiruoto plieno. Kad būtų pagerintas šilumos nutekėjimas, elektrodai gali turėti varinę šerdį. Taip pat kad būtų prailgintas žvakės tarnavimo laikas, elektrodų gamybai naudojamas sidabras ar platina. Žvakės benzininiuose varikliuose keičiamos reguliaraus techninio aptarnavimo metu maždaug kas 25000km.

Remonto darbai

Žvakės tikrinimas / keitimas Nuo 20 Lt
Pakaitinimo žvakių keitimas (1 vnt) Nuo 5 Lt

Norite pasikeisti žvakes?

Skambinkite jau DABAR! +370 656 01 507

_____________________________________________________________________________
Šaltinis: automobiliuremontas.lt
_____________________________________________________________________________

Klientų atsiliepimai apie mus:

„Remontuoju savo automobilį Automeistras servise, nes jie kaimynai kuriais pasitikiu ir kurie padeda nutikus bėdai. Ačiū Jums!“

Evaldas J.

„Turiu VW Golf, remontui atvežiau pas jus, nes girdėjau geras rekomendacijas. Esu patenkintas aptarnavimo kultūra, remonto kokybe, greičiu, darbuotojų dalykiškumu ir pareigingumu.

Ačiū ir sėkmės darbuose!“

Loreta J.

Print Friendly
Susidomėjote? Kilo klausimų? SKAMBINKITE DABAR IR MES JUMS PADĖSIME!

+370 656 01 507